onsdag 24 oktober 2007

fem roliga kontaktannonser

Här kommer en några veckor gammal skörd. Såväl snillrika pensionärsrim och cyklande grönsaksätare som tveksamma herrar och vinboxfanatiker.

Kvinna, Uppsala län: Visst kan vi koka salig soppa på en spik. Och med detta snillrika recept bli rik. Att bli 80 - absolut inte här. Jag planerar därför, nu snart för fjärransfär. Kvinnlig förtidspensionär.

Man, Gästrikland: Jag är cyklande vegetarian, som äter krav-odlad mat. Jag tycker inte om innanmätet på gurkan, men älskar surströmming. Jag är liten, stark 38-åring, roar mig med teater och böcker. Du är 25-45 år, bor i Gästrikland.

Man, Stockholms län: Mannekäng, smal kvinna, som söker prinsen, erbjudes småfet, tunnhårig, charmig, 63-årig man med bra självförtroende. Jag gillar min platt-TV samt att äta i sängen tillsammans med dig och vinboxen.

Kvinna, Stockholms län: Jag skulle vilja träffa en svensk polis eller brandman. Jag är från Frankrike, bor och jobbar i Sverige.

Man, Stockholms län: Kanske en lite speciell tjej, 30-45 år, med aptit på livet sökes av en kille, 47 år. Du gillar natur, resor, antikviteter och vackra bilar. Du är kanske av den lite lugnare typen.

Nåväl, det var allt för idag.

Inga kommentarer: