tisdag 29 januari 2008

män som älskar kvinnor

Alla dessa kontaktannonser.

Jag skaffade en hund som substitut för en man, men nu saknar jag faktiskt en mans närhet och förtrolighet. Jag är 40-talist, men vill ha en mogen man, ungdomlig till kropp och sinne, intr. av kultur, natur, resor m.m. (Kvinna söker man, Stockholms län)


Ca. 60-årig man söker kvinna, Stockholms län. I tanke kropp 30 år, 170 cm, slank, tobaksfri. Avgudar kvinnan. Singel sedan 8 år, kärleksökande, trogen. (Man söker kvinna, Stockholms län)


Jag söker en man på exakt 150 cm som resesällskap. Jag ska åka på studiebesök till Bergen-Belsen den 28 september 2008. (Resesällskap)


Jag söker en tjej, 19-30 år. Barn är viktigt för mig. Jag är 33 år, gillar att baka bullar och går på skola och lär mig bild och data. (Man söker kvinna, Övriga Sverige)


ps. Vad betyder allmänna intressen? Jag har alltid undrat.

1 kommentar:

narcwolf sa...

hahahaha. wadadadäy wadadadadääy.

mörkt för hon som försökte ersätta en man med en hund och nu ångrat sig. jag tror inte man kan få så mycket mer "tillgivenhet" än vad man får av en hund. she's heading for disaster!

och det är på tiden att nån tar reda på vad allmänna intressen egentligen betyder. har också undrat i många år.
det låter ju som att det borde handla om saker som är allmänna och som alla har med att göra. typ som att gå till ica och låna kund micron eller rösta på en mörk regering och sånt men jag e inte så säker på att det är det man menar. så vem vet sa jeag? drop the info, gunslayer